21 Ağustos 2013 Çarşamba

Akyaka' dan Kaş' a uzanan güzel anlar.. 6. Gün

16 ağustos cuma günü kahaltıyı Akay Pansiyon ' da yaptıktan sonra Patara plajına gittik. Patara' nın denizi çok dalgalı olduğu için çok fazla suda duramadık, Daha çok güneşlendik. Burada şezlonglara ayrı, şemsiyeye ayrı ücret veriyorsun. 2 şezlong + 1 şemsiye için 15 lira verdik. Patara' nın denizini çok sevmedik. Çok vakit kaybetmeden yola çıktık.
Patara Plajı

Yolda acıktık ve Kalkan' da Pasaport Pizza' da öğle yemeğimizi yedik. Pizza ve patates kızartması çok lezzetliydi, tavsiye ederim.
Pasaport Pizza

Kaş' a giderken yolda Kaputaş Plajı' nı gördük, suyun rengi bizi büyüledi ve Kaş' a gidip yerleştikten sonra buraya dönüp deize girmeye karar verdik. Kaş' ın girişinde Marina' nın arkasındaki Can Mocamp' a çadır kurduk. Kamp çok güzel, ama şimdiye kadarki en sıcak yerdi. Kampın en kötü tarafı sadece 1 tane duş olmasıydı, buna rağmen oldukça temizdi.
Can Mocamp'ta çadırımız

Kaputaş plajına gittik. Buranın denizi gerçekten bir harika. Kaputaş plajı henüz yapılaşmamış, sadece ahşap bir kafe var. Umarım hep böyle kalır. Buranın denizinden çok zevk aldık. Deniz sonrasında gölgede 1 saat kadar uyuyakalmışız. Uyandıktan sonra kampa döndük.
Kaputaş Plajı

Duşumuzu aldıktan sonra Kaş merkeze gidip yemek yiyecek yer aradık. Genelde yemek için pahalı bir yer Kaş. Antep Sofrası adında bir restorana oturduk. Yemekler çok geçmiş olsa da oldukça lezzetliydi. Bir süre Kaş' ın güzel sokaklarında dolaştıktan sonra kampa geri döndük. Kaş sıkılmadan uzun süre tatil yapılabilecek bir yer. Huzurlu bir ortamı var. Sokaklar ölüdeniz' deki gibi çok kalabalık değil. Tatil boyunca en uykusuz kaldığımız gece bu geceydi. Çadırın içinde nefes almak mümkün değildi, zorla da olsa sabahı ettik ve erkenden kendimizi dışarı attık. Kahvaltımızı kampta yaptık. Kahvaltı + çadır için 70 lira verdik.