19 Ağustos 2013 Pazartesi

Akyaka' dan Kaş' a kadar uzanan güzel anlar.. 1.gün

Uzun zamandır yapmak istediğim şeye nihayet vakit ayırabiliyorum, gezi notlarımı sizlerle paylaşarak az da olsa fikir vermek isterim. Umarım faydalı olur..

Akyaka' dan başlayıp Kaş' ta son bulan tatilimin ilk günü: 11 Ağustos 2013 pazar günü Pendik-Yalova vapurunun 9:30 seferiyle Yalova' ya geçtik. YASA' ya kadar durmadan yola devam ettik, aç olmadığımız halde YASA' da tost-ayran yapmadan yola devam etmek içimize sinmedi :)

İzmir' de arkadaşımızın düğününe uğrayıp, akşam 8:30' da ilk durağımız olan Akyaka' ya doğru yola çıktık. (not: izmir' deki düğün Fuar Alanı' ndaydı, düğünü beklerken birşeyler içelim dedik. Göl Cafe' de içtiğimiz 2 bira ve 1 soda için 30 lira ödedik :o ) İzmir' den yola çıktıktan sonra ikimizde çok yorgun olduğumuz için Selçuk tabelasını görünce buradaki çadır kampını hatırladık ve geceyi burada geçirmeye karar verdik.

Kamp alanı Pamucak mevkiinde, Dereli Camping. 2 sene önce burada 2 gece kalmıştık. Düzenli ve temiz bir kamp alanı. Yalnız geç saatlerde suya veya herhangi yiyecek birşeye ihtiyaç duyarsanız, kamp alanındaki bakkal kapanmış oluyor ve yakında pek birşey yok, hazırlıklı gitmekte fayda var. İlk gün burada uykuya dalmamızla sona eriyor :)