10 Ekim 2013 Perşembe

Ürün İnceleme- Beauty Formulas Derinlemesine Etkili Burun Gözenek Temizleyici Bant (Bir watsons ürünü)

Merhaba kızlar,

İlk ürün incelememle aranızdayım :) İlk olduğu için kolay bir ürün seçtim :)

Beauty Formulas İngiltere' den sadece Watsons için ithal edilen bir marka. 

Bu ürün; siyah noktaları, kiri, yağı gidererek gözeneklerin açılmasını ve sıkılaşmasını sağlamayı vaad ediyor.

Ürün nemli cilde uygulanıyor. Sımsıkı yapışıyor ve çıkarırken bazen can acıtabiliyor. Oldukça nazik davranmak gerek ;)


Ürünü bugün 3. defa kullandım. Ve sonuç aşağıda gördüğünüz gibi. Burnumda ne çok siyah nokta varmış, bu ürünü kullanınca farkettim :)


Daha önce sadece Nivea' nın siyah nokta bandını kullanmıştım. Ondan memnun kalmadığım için bir daha böyle bir ürün almamıştım. Ama bu ürünü iyiki almışım :)

Sizler siyah nokta ve gözenekleriniz ile nasıl başa çıkıyorsunuz?

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...