31 Ekim 2013 Perşembe

Ürün İnceleme: Yves Rocher- Pure System Blemish Corrector

Merhaba kuzular,

3-4 gündür misafirim var, pek vakit ayıramadım buraya. Şimdi de işyerinde boş vaktimi değerlendiriyorum :)

Bugün incelemek istediğim ürün Yves Rocher' ın Pure System serisinden Blemish Corrector. 



İşyerinde olduğum için fotoğraf çekemedim, bu fotoğrafı da netten buldum. 

Bu ürünü yaklaşık 1 aydır ara ara kullandım. Çok fazla sivilce sorunu yaşamıyorum, sadece malum günlerde 1-2 tane can sıkıcı sivilceyle uğraşmak zorunda kalıyorum. 

Bu ürünü sivilce daha olgunlaşmamışken üzerine sürdüm, renk olarak tenimle çok uymadı ama çok da göze batan bir tarafı yok, sivilce görüntüsünden çok daha iyi olduğu kesin. Ürünün üzerinde 6 saat içerisinde sivilceyi iyileştirdiği yazdığı için 6 saat bekledim, ürünün henüz olgunlaşmamış sivilcem üzerindeki etkisi sivilceyi biran önce ortaya çıkarması oldu. Kocaman bir hale geldi sivilce :( Pes etmedim tekrar sürdüm, bu sefer bütün geceyi (yaklaşık 8 saat) geçirdim, sabah uyandığımda sivilce kurumuş, sadece küçücük bir iz kalmıştı.

Sonuç olarak acil durumlar için çok iyi olmasa da işe yarayan bir ürün. Elimdekini bitirdikten sonra daha iyisini bulamazsam bir daha alabilirim. Bu arada ürünün fiyatı 15 tl.

Sizin kullandığınız ürünler, önerileriniz nelerdir?




Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...