4 Kasım 2013 Pazartesi

Bitenler # 3

Merhabalar,

Bu aralar bütün yarım kalan ürünlerimi bitirme çalışmalarına başladım, kış aylarında yarım kalan ürünlerimin tamamını bitirmeyi hedefliyorum.

Bakalım neler bitirmişim:



Gördüğünüz gibi bitirdiklerimin çoğu önceden kullanıp yarım bırakmış olduğum şampuanlar ve saç kremleri.

Saç ürünleri olarak bitirdiklerim bunlar:


1- Tresan Isırgan Otlu Şampuan: Bu şampuanı daha önce de kullanmıştım ama çok düzensiz kullandığım için karar verememiştim. Ama ikinci kullanmamda anladımki bu şampuan bana göre değil. Benim saç diplerim ne kadar yağlıysa saç uçlarım o kadar kuru. Bu şampuan saç uçlarımı daha da kuruttu, bir daha almayacağım şampuanlar arasında yerini aldı.

2- Petal Fresh Organics Lemon Grass Conditioner: Bu saç kremini şampuanıyla birlikte almıştım. Şampuanı çoktan bitirdim ve memnun kaldım. Ama bu saç kremini kullanmak o kadar zor ki. Çok kıvamlı bir ürün olduğu için bir damla alabilmek için 5 dk uğraştığımı bilirim. Zaten çok memnun da değilim diyerek vedalaşmaya karar verdim. Bir daha tabi ki almayacağım.

3- Clear Women Yağlı Saç Derisi İçin Etkin Kontrol: Bu şampuanın temizlemesini ve saç derime verdiği ferahlık hissini seviyorum. Mükemmel değil ama tekrar alınabilir.

4- Dove Therapy Saç Kremi: Eskilerden kalma bu saç kremini bitsin diye kullandım. Kuaförüm önerisiyle artık sadece sıvı saç kremi kullanmaya çalışıyorum. Bir daha alacağımı sanmıyorum.

5- Schwarzkopf Saç Maskesi: Bu maskeyi 4-5 defa kullanabildim, çok da memnundum. Malesef kapağını açık unuttuğum için kurumuş :( Aman dikkat kızlar azıcık da olsa bir açıklık bırakmayın. Saç maskelerim bitince tekrar alabilirim.

6- Head&Shoulders Şampuan: Head & Shoulder şampuanlarını seviyorum. Bu boy olanlarını da tatil ve spor için çok işime yaradığı için her markette alıyorum :)

Ve diğer ürünler:



7- Yves Rocher Göz Makyajı Temizleyici: Çok severek kullandım. Suya dayanıklı makyajı çıkarmakta üzerine yok. Sevmediğim tek yönü bıraaktığı yağlı his, ama tabi ki bir çok ürünün yanında hoşgörülebilir. Elimdekiler bitine tekrar alabileceğim bir ürün.

8- Parmex Aseton (Hanımeli): Bu asetona bayıldım. Artık hep bundan alırım heralde. Kokusu çok güzel. Koyu renk ojelerde de oldukça başarılı.

9- Oral-B Ağız Çalkalama Suyu: Severek kullanıyorum, bitmeden yedekliyorum. Verdiği ferahlık harika.

10- Helen Harper Günlük Pad: Sevemedim ama aldım mecbur kullandım. Elimde bir paket daha var, o da bitsin özüme döneceğim :)

11- İpek Makyaj Temizleme Pamuğu: Dokusunu sevdim ama Benri' yi keşfettikten sonra bir daha almam heralde.

Ben bu ay bunları bitirdim, siz neler yaptınız acaba :)

6 yorum:

мaᖱaмe кoкoş dedi ki...

Gliss maskenin hastasıyım çok güzel gerçektende !! gelsin yeniler dolsun torbalar :D

ilke Çevik dedi ki...

Gliss in şampuanları saçlarımı dolandırıyor, sevemedim bir. Maskelerinden ondan uzak durdum hep ama bir ara deneyeyim diyorum =) Elimdekiler bitsin alamyı düşünüyorum...
Bir sürü şey bitmiş, tebriklerrr

Unknown dedi ki...

Gliss şampuan kullanmayalı çok oldu hatırlamıyorum :) ama maskesini seviyorum, bi dene derim..

Unknown dedi ki...

merhaba, haydi gitsin bitenler, gelsin yeniler diyelim :)
parmex asetonu daha önce kullanmıştım ben de oldukça memnundum, bir de petal fresh'i merak ediyordum tam üzerine geldi bu post, teşekkürler :)

Unknown dedi ki...

Daha nice bitenlere(:clear sampuanin verdigi ferahlik naneli gibimi acaba?

Unknown dedi ki...

Head&shoulders' ın limonlu bir şampuanı vardı, ona benziyor, evet naneye de benziyor :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...