13 Ekim 2013 Pazar

Bitenler #2

Merhaba kızlar,

Birşeyler bitirince benim kadar seviniyor musunuz acaba sizde :)) 

O kadar çok alışveriş yapmışımki, ihtiyacım olan herşeyden elimde en az 3' er 4' er tane var. Artık buna bir son vermenin zamanı geldi. Extrem bir durum olmadıkça artık alışveriş yazısı yerine daha çok bitenler  yazılarımla burada olacağım, inşallah tabi :)

Bakalım son zamanlarda neler bitirmişim :) genel görünüş aşağıdaki gibi.


Tek tek incelemek istersek;

1- Pore-Shrinking Mud Masque: Bu maskeyi Gratis' ten almıştım. Gözenek sıkılaştırıcı çamur maskesi. Ben bir paketi 2 seferde bitirebildim. Sadece 2 defa kullanmakla çok fazla yorum yapamayacağım ama rahatsız eden bir durum olmadı, cildimde bıraktığı yumuşaklık hoşuma gitti. Bir daha alacağım.

2- Diadermine 3' ü 1 Arada Makyaj Temizleyici Su: Ben bu ürünü bir tatil sırasında göz makyajı için sanarak almıştım. Göz makyajı için hiçbir işe yaramıyor, zaten vaad etmiyorda :) Yüzüm için kullandım, bb krem kullandığım zamanlarda işime yaradı ama bir daha alacağım bir ürün değil.

3- Clean & Clear Siyah Nokta Temizleyici Günlük Peeling için Krem Jel: İsminin uzunluğuna bakınca çok fazla işe yarayacağını düşünmekle hata edersiniz :) üzerinde yazdığı gibi günlük kullandığımda cildimi çok hassaslaştırdı, bu yüzden günlük kullanmayı bırakıp banyoya attım bu ürünü, haftada 1 kullandım, bu sefer de bitmek bilmedi, süründürdü beni resmen :) bir daha almayacağımdan eminim :)

4- Avene Cleanance Gel: Bu ürünü bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine almıştım. Gerçekten çok memnun kaldım. Kıvamı biraz yoğun bir ürün. Bir iki damlası bile yetiyor bütün yüzü temizlemeye. Temizlemesi harika diyebilirim. Elimdekileri bitirdikten sonra devamlı kullanacağım ürün bu olacak sanırım.


5- Vivident White Karbonatlı: Çantamdan ayırmadığım sakızlardan. Özellikle dişimi fırçalayamadığım zamanlarda çok işe yarıyor.

6- Vivident 45 dakika: Bu ürünü de kutusu için tercih ediyorum. Açılıp çantama dökülme riski olmuyor :)

7- Kotex Secret: Uzun yıllarda Orkid' siz olmak dedikten sonra, bu ürünle tabularımı yıktım. Severek kullanıyorum. Şans vermeye değer.

8- Yves Rocher Purifying Shampoo: Yağlı saçlar için çay özlü şampuan. Bunu kullandığımda her ne kadar sevgilim maydonoz gibi koktuğumu söylese de ben saçlarımı yumuşatmasına ve temizlemesine bayılıyorum. Kesinlikle tavsiye ederim. Bitenin yerine yenisi geldi bile.

9- Benri Kare Pamuk: Her şey için kullanıyorum. Aşk yaşıyoruz ;)

10- Dalan Zeytinyağlı Yoğun Bakım Kremi: Geçen kıştan kalma el kremim. Çok bereketli. Bir damlayla mucizeler yaratıyor. Çanta boyu olması da çok iyi.



İyisiyle kötüsüyle vedalaştığım ürünler bunlar, elveda :)

Yorumlarınız benim için önemli.

2 yorum:

Unknown dedi ki...

merhaba, haydi bakalım gitsin bitenler, gelsin yeniler, bitenler yazılarını okumayı seviyorum fikir veriyor en azından, teşekkürler :))

Unknown dedi ki...

ben teşekkür ederim canım :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...