10 Ekim 2013 Perşembe

Watsons Alışverişim #1 (Bayram İndirimi)

Merhabalar,

Watsons' ın bayram indirimini kaçırsam olmazdı :) Herkes gibi ben de gittim payıma düşenleri aldım :)


1- Watsons kare pamuk: Pamuk her zaman lazım mantığıyla attım sepete :) watsons' ın pamuğunu ilk kez kullanacağım. Almakla iyi mi yaptım ki? (fiyat: 3.99)

2- Watsons 3' lü ıslak mendil: Çantamdan eksik etmediğim bir ürün. (fiyat: 3.25)

3- Neutrogena Göz Makyaj Temizleyici: Göz makyaj temizleyicim bitmek üzere, bu ürünü daha önce kullanıp memnun kalmıştım, indirimdeyken attım sepete.. (fiyat: 19.25, indirimde: 13.5)

4- Nivea Duşta Vücut Kremi: Bu ürüne çok alıştım, artık duştan sonra ayrıca nemlendirici kullanmak zor geliyor açıkçası. (fiyat: 10.85)

5- Vaseline Cocoa Butter Vücut Losyonu: Bu ürünü el kremi olarak kullanıyorum, ilk kullanışta kokusu biraz ağır geliyor ama sonra güzel oluyor. (fiyat: 3.70)

6- Rimmel London Match Perfection Kapatıcı: İlk kez kullanacağım, tavsiye üzerine indirimdeyken aldım. (fiyat: 14.99, indirimde: 7.5)

7- Aussie Şampuan ve Saç Kremi: Aussie şampuan ve saç kremini ilk kullandığımda çok beğenmiştim ama 3-4 yıkamadan sonra saçım çok çabuk alıştı ve artık temizlenmemeye başladı. Bu ürünleri sevgilim için aldım, ben bitiremeyince o deneyip çok memnun kalmıştı. (fiyat: 40, indirimde: 30)

Ben ucuzluktan bunları kaçırdım, size neler düştü :)


Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...