12 Kasım 2013 Salı

Mim #1


Merhaba canlar,

Bu günlerde çok çalışıyorum. Her sonbahar-kış olduğu gibi bu sene de işler yoğun. Artık çok yoruluyorum, belki de yeni bir iş arama vakti gelmiştir :(

Neyse bunlar can sıkıcı konular.. Gelelim post' un başlığından da anlaşılan amacına :)  
Sağolsun sevgili İlke beni de unutmamış ve mimlemiş, ilk kez ben de 'mimlenmişim' dedim bugün erkek arkadaşıma, çok ciddiye aldı :))

Gelelim sorularımıza;

1-En çok incindiğin/kırıldığın kelime?

Açıkçası özellikle bu kelime her defasında beni çok kırmıştır diyebileceğim özel bir kelime yok. O anki duruma ve kişiye bağlı olarak 'peki' kelimesi dahi beni çok kırabilir. Yazınca farkettim ben umursuzca sarfedilmiş 'peki' kelimesinden hiç hoşlanmıyorum.

2-''Herkesin kullandığı bir kelime olur, ama senin için bir insan olur, o özel insan o kelimeyi kullanınca alınırsın'' ne düşünüyorsun?

Birinci sorudaki cevabım bunda da kabul olur mu acaba :)

3-Seni en çok duygulandıran şarkı?

Özel bir şarkım yok. Ruh halime bağlı olarak Serdar Ortaç şarkılarında bile ağlayabilirim ;) 

4-Daha önce seni bırakan birisi geldi senden ikinci şans istedi sende verdin ama buna rağmen yine bırakıp gitti... Şimdi pişman! ne yaparsın ne hissedersin?

Bu konu hassas bir konu. Niye bıraktı gitti, noldu da geri geldi? Bunların hepsi soru :) ikinci şansı tepen birine üçüncü şans verirsen 4 de ister 5 de, o yüzden ben direk hayatta başarılar dilerim :) tabi her zaman da büyük konuşmayayım ama demek lazım :)

5-Nefret mi Aşk mı?

Bu soruya nefret diye cevap verecek arkadaşla tanışıp çocukluğuna inmek istiyorum :)

6- Birinin kalbini kırdığına nasıl gönlünü alırsın?

Bilerek ve isteyerek kırdıysam amacıma ulaştım diye zil takar oynarım ;)
Yok farketmeden olduysa elimden geldiğince şirinlikler, şebeklikler yaparım :)

 7-Nasıl ağlarsın bağırarak mı? içine akıtarak mı?

Neye ağladığıma göre değişir. Ama çoğunlukla yalnızsam bağırarak (çoğu zaman ağlamam geçsin diye bağıra bağıra gençlik marşını söylerim, işe yarıyor ;)), etrafımda birileri varsa bir kaç damla yaş yanağımdan düşer :)

 8-En korktuğun şey?

Sevdiğim, değer verdiğim insanları kaybetmek..

9- Ruhun sıkıldığında ne yapmayı seversin? Kendini nasıl sakinleştirirsin/dinlendirirsin?

Beni en çok sakinleştiren şey; kalabalıktan uzakta, açık havada tempolu yürüyüş yapmak (gençlik marşına devam tabi :))
Bunun dışında suyla uğraşmak; duşta saatler geçirmek, denize girmek ve tuhaftır bulaşık yıkamak :)

10- Bazen kızılmasından hoşlanırsın peki en çok ne için kızılmasını seversin?

Herhangi birisi tamamen iyi niyetle, beni düşünerek bana kızıyorsa çaktırmam ama hoşuma gider. En çok sevdiğimde yemek yemeyi unuttuğumda (evet bazen 24 saat yemek yemeyi unutabiliyorum) sevgilimin kızarak bana yemek hazırlaması :)

11- Şiir/müzik/öykü/deneme?

Hepsine dönem dönem yoğunlaşırım. Hepsi de ilgimi her daim cezbeder. Ama öykünün yeri ayrıdır, küçüklüğümden beri küçük öyküler yazarım henüz kimseye okutmadığım.

12-En son ne için ağladın?

Geçtiğimiz cuma günü annemle konuşurken bir sağlık probleminden bahsetti ve bu ağrıyı hep çekmek zorunda mıyım diyerek ağlamaya başladı. Onunla konuşurken güçlü durmaya çalıştım ama telefonu kapatınca daha fazla dayanamadım. İnşallah iyi olur.

13-Birinden hemen etkilendiğin özellik?

Zeki espriler yapan adamlar beni etkiler, bayanlar da tabi :)

14- Dayanamadığın şey?

İlk sırada gelen yalan tabiki. Tutarsızlık da beni çileden çıkarır.

15- Em sevdiği duygu?

Huzur.

Ben de bu mimi yapmamış olan yapmak isteyen herkesi mimliyorum.

1 yorum:

Hayat Kaydetmeye Değer dedi ki...

En sevdiğim duygu kesinlikle HUZUR benimde :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...