18 Kasım 2013 Pazartesi

Kumbara Projesi


Merhabalar, 
Neden bir kumbara projesi yapmıyoruz ki diye düşünürken, google' da aratıp sevgili Özlem'in zaten böyle bir etkinlik düzenlediğini gördüm ve çok sevindim. Bu etkinliğe tabiki ben de katılmak istiyorum.






İster belirli bir zaman hedefi koyabilir isterseniz para hedefi koyabilirsiniz.
Hedefinizi belirledikten sonra sizleri de aramıza bekleriz.
Aramıza katılanlar bunu bizlere bildirirse güzel olur diyorum bende :)


HEDEFİM : 

31 Mart' a kadar kumbarama dokunmayacağım. Benim hedefim mayıs-haziran aylarında yapmayı planladığım yurt dışı tatilimin masraflarını biriktirmek. Hedefim biraz büyük görünebilir ama hem süreyi uzun tuttuğum için, hem de bu arada sigarayı bıraktığım için (sigara masraflarım kumbaraya) yapabileceğime inanıyorum.

Herkesi bekleriz!

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...