8 Eylül 2013 Pazar

Gratis Alışverişim-1


Uzun zamandır almak istediğim bazı ürünler vardı, bugüne kısmetmiş, ama malesef indirimi bekleyemedim ve evet biraz tuzlu oldu.




Benri makyaj temizleme pamuğu: Vazgeçilmez ürün, evde olsa da Gratis' e her girdiğimde muhakkak 1 tane daha alırım :) fiyatı: 3 tl

Put a Lid on İt far bazı: Bu ürünü bloglarda epeyce araştırdıktan sonra almaya karar verdim. Göz kapaklarım çabuk yağlandığı için far daha öğle olmadan öbek öbek bir alana toplanıyor ve çok çirkin bir görüntü ortaya çıkıyor malesef. Umarım işe yarayacak. Kullandığımda ayrıca yazacağım :) fiyatı: 27 tl

Balm Jovi Far Paleti: bu ürünü de yine tavsiye üzerine almış bulunmaktayım. İçerdiği farlar ten ve göz rengime uygun diye düşünüyorum. Fiyatı: 60 tl (bu malesef biraz fazla geldi ama çok gaza gelmiştim :))

Derma Peel İpek Banyo Kesesi: Peeling yerine artık duş esnasında bu ipek keseyi kullanmayı düşünüyorum. Peeling' ler yüzümü tahriş ediyor artık. Kullanım sonrası öneriyi paylaşacağım. Fiyatı: 7 tl
( bu arada bu ürünü Gratis' ten aldıktan sonra Watsons' ta aynı ürünün iki tanesinin aynı fiyata satıldığını gördüm ve hemen oradan uzaklaştım :))

Emily koyu kahverengi göz kalemi: siyah kalem kullanmaktan sıkıldım için tamamen denemek için aldığım bir ürün. Fiyatı: 2 tl

Maybelline mascara: bu ürünü de o kadar alışverişim sonrası 9 liraya verdikleri için aldım. Mascara her zaman lazım mantığıyla yani :)

Ürünleri kullanıp tavsiye edebilecek duruma geldiğimde tekrar yazacağım. Para harcadım ve mutluyum :))



Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...