28 Ocak 2014 Salı

Ürün İnceleme: Down Under Naturals Argan Oil Saç Bakım Şampuanı

Merhabalar kızlarım :)

Uzun zamandır hiç bişeycikler yazamadım, işlerim yoğundu, ailem yanımdaydı, hatta babam küçük bir trafik kazası bile geçirdi :( Çok şükür şimdi daha iyi..

Bütün bunlar arasında yazmaya çok fırsat bulamadım ama her fırsatta girip takip ettim gündemi :)

Bugün sizlerle Down Under Naturals' ın Argan Oil Saç Bakım Şampuanı hakkındaki yorumlarımı paylaşacağım..


Down Under Naturals' ın daha önce de şampuanını kullanmıştım ama Argan Oil Saç Bakım Şampuanı' nı malesef henüz kullandım, malesef diyorum çünkü daha önce alıp kullanmadığım için kendime çok kızıyorum. Benim saçlarım ince telli, seyrek ve dolayısıyla çabuk yağlanan bir yapıya sahip. Henüz 3 defa kullanmış olduğum bu şampuana hemen aşık oldum :) İnşallah daha sonra da fikrim değişmez. 

Saçlarım yumuşacık oldu, ertesi gün hemen yağlı bir görüntüye geçiş yapmıyor ve beni en çok mutlu eden de daha dolgun görünmeleri.. 

Acaba siz beğendiniz mi bu şampuanı?


Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...