9 Aralık 2013 Pazartesi

Papyon nerelerde? Neler yapıyor? Diyenler :)

Merhaba canlarım,

Son zamanlarda o kadar çok çalışıyorumki, neredeyse uyumaya zor vakit buluyorum. 

Erkek arkadaşımın kardeşi ve eşi burda olduğu için onlara vakit ayırmak da gerekiyor. Yani boş zamanlarımda da dinlenmeye vakit yok. Henüz aralık ayı olabilir ama benim şimdiden uzuuunnn bir tatile ihtiyacım var. 

Çarşamba günü annem ve babam gelecekler, yaklaşık bir ay kadar kalacaklar ve ben bayram edeceğim. Evde bir anne olması kadar başka güzel birşey bilmiyorum ben. Allah onları başımdan eksik etmesin. 

Ailemin yanımda olduğu süreçte çoğunlukla evde olacağım için bol bol paylaşımlar yapacağım inşallah ;) sizinle paylaşmak için biriktirdiğim o kadar çok şey var ki ;)

Bu arada yılbaşı çekilişi yapmazsam çatlarım, çok yakında yayında olacak :)

Hepinizi öptüm :*

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...